In deze blog ben ik van plan om de komende maanden mijn hersenspinsels en zielenroerselen neer te pennen. Een dagboek voor mezelf, maar ook voor wie het wil lezen. Ik schrijf, jullie lezen. Veel woorden, weinig beelden. En die titel? Tja, ik vertrek naar Portugal. Pasteis met bakken. Nu nog hopen op bijen... Veel leesplezier!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten